Du skal være fyldt 14 år.
Du skal have teamspeak samt en velfungerende mikrofon.
Du skal have motivationen til at være betjent.
SKABELON
[b]Information[/b]
Fornavn?: Frederik
Din rigtige alder?: 15
Fortæl lidt om dig selv (Mindst. 70 ord):
[b]Mit navn er Frederik, jeg er 15 år gammel, bliver 16 i marts 2020 og går i 9. klasse på Skt. Josef Skole i Roskilde.[/b][b]I min fritid arbejder jeg i en butik ved navn Dahvid som sælger hvidevare. og har kørt gokart i Viadukten i Roskilde. [/b][b]Jeg har kørt gokart siden jeg var 5 år gammel. Jeg er også begyndt at interessere mig for E-sport indenfor gokart, som jeg spiller på rimelig højt niveau.[/b]
[b]In-Game Information[/b]
Fornavn?: Mogens
Efternavn?: Andersen
Din alder?: 31
Fortæl lidt om din karakters baggrund (Mindst. 70 ord): Jamen Mogens er en sød og frisk gut på 31 som elsker at være sammen med mange menesker
han er altid glad og smilende og elsker at hjælpe folk. Hans store drøm er at komme i politiet og på i tidspunkt komme til at være Rigspolitichef
Hvorfor vil du gerne være en del af DLV's politikorps? (Mindst. 100 ord): fordi jeg syntes jeg er den rette til dette job og fordi jeg har hørt at de mangler betjente
Hvad kan du tilbyde vores politikorps, som andre måske ikke kan tilbyde os? (Mindst. 50 ord):Mogens kan tilbyde en frisk og smilende mand så elsker at hjælpe folk samt gøre sit arbejde ordenligt
Hvad gøre dig til en bedre betjent end alle andre ansøgere? (Mindst. 50 ord): det er at jeg kan nogle ting som andre ikke kan fx. ved at være hurtig på opkald og være en mega god kollega
Hvorfor skal vi vælge dig frem for alle andre? (Mindst 70 ord): fordi jeg kan noget som andre ikke kan og fordi jeg har evnerne til det
Har du erfaring som betjent?: ja det har Mogens han kommer fra en anden by der hedder DaylightRP
Hvem er DLV's nuværende rigspolitichef?: Det er Philip Hansen
[b]VIGTIGT![/b]
Vi ønsker ikke at vide, at du har ansøgt.
Så lad endelig være med at fortælle os det.
Spørger du ind til din ansøgning, så er du direkte afvist.
Hvis du bliver godkendt så skal du forvente, at du skal videre til en mundtlig samtale på politi stationen.
[i][u][b]Discord (Mogens | 79):[/b][/u][/i]
Du skal være fyldt 14 år.
Du skal have teamspeak samt en velfungerende mikrofon.
Du skal have motivationen til at være betjent.
SKABELON
Information
Fornavn?: Frederik
Din rigtige alder?: 15
Fortæl lidt om dig selv (Mindst. 70 ord):
Mit navn er Frederik, jeg er 15 år gammel, bliver 16 i marts 2020 og går i 9. klasse på Skt. Josef Skole i Roskilde.I min fritid arbejder jeg i en butik ved navn Dahvid som sælger hvidevare. og har kørt gokart i Viadukten i Roskilde. Jeg har kørt gokart siden jeg var 5 år gammel. Jeg er også begyndt at interessere mig for E-sport indenfor gokart, som jeg spiller på rimelig højt niveau.
In-Game Information
Fornavn?: Mogens
Efternavn?: Andersen
Din alder?: 31
Fortæl lidt om din karakters baggrund (Mindst. 70 ord): Jamen Mogens er en sød og frisk gut på 31 som elsker at være sammen med mange menesker
han er altid glad og smilende og elsker at hjælpe folk. Hans store drøm er at komme i politiet og på i tidspunkt komme til at være Rigspolitichef
Hvorfor vil du gerne være en del af DLV's politikorps? (Mindst. 100 ord): fordi jeg syntes jeg er den rette til dette job og fordi jeg har hørt at de mangler betjente
Hvad kan du tilbyde vores politikorps, som andre måske ikke kan tilbyde os? (Mindst. 50 ord):Mogens kan tilbyde en frisk og smilende mand så elsker at hjælpe folk samt gøre sit arbejde ordenligt
Hvad gøre dig til en bedre betjent end alle andre ansøgere? (Mindst. 50 ord): det er at jeg kan nogle ting som andre ikke kan fx. ved at være hurtig på opkald og være en mega god kollega
Hvorfor skal vi vælge dig frem for alle andre? (Mindst 70 ord): fordi jeg kan noget som andre ikke kan og fordi jeg har evnerne til det
Har du erfaring som betjent?: ja det har Mogens han kommer fra en anden by der hedder DaylightRP
Hvem er DLV's nuværende rigspolitichef?: Det er Philip Hansen
VIGTIGT!
Vi ønsker ikke at vide, at du har ansøgt.
Så lad endelig være med at fortælle os det.
Spørger du ind til din ansøgning, så er du direkte afvist.
Hvis du bliver godkendt så skal du forvente, at du skal videre til en mundtlig samtale på politi stationen.
Discord (Mogens | 79):